Obsahová náplň
1. deň
Štruktúrovaný behaviorálny rozhovor ako výberový nástroj
Lektor: PhDr. Martin Jakubek, PhD.
- Rozhovor ako výberová metóda pod mikroskopom: najčastejšie využívané typy, ich výhody a nevýhody, spôsoby a stratégie vedenia rozhovoru
- Príprava rozhovoru, určenie typických pracovných kompetencií a spôsobov ich postihovania, kontrola nad priebehom a procesom rozhovoru, prepojenie rozhovoru s kompetenčným profilom pracovného miesta
- Obvyklé zdroje otázok pri príprave na rozhovor, situačné otázky verzus otázky zamerané na minulosť, ostatné typy otázok
- Štruktúra rozhovoru: priebeh, otázky, systém hodnotenia odpovedí, kontrola nad jeho priebehom
- * Minulé pracovné správanie uchádzača ako hlavný zdroj informácií o jeho budúcom pracovnom správaní. Problematika dôkazu a protidôkazu kompetencie
- Nácvik tvorby otázok ku vzorovým kompetenciám (schopnosť tímovej spolupráce, systematickosť a sebaorganizácia, líderstvo atď.)
- Technika STAR, iné spôsoby rozvíjania odpovedí uchádzača
- Interaktívny nácvik vedenia štruktúrovaného behaviorálneho rozhovoru a hodnotenia výstupov z neho
- Zásady záverečného zhodnotenia rozhovoru, kvalifikovaný odhad motivácie, spôsobilosti, kariérovej orientácie, osobnej integrity a bezproblémovosti uchádzača
2. deň
Najčastejšie chyby vo výberových rozhovoroch, toxické osobnosti na pracovisku
Lektor: PhDr. Martin Jakubek, PhD.
- Na čo si dať pozor pri výbere zamestnancov a ako nevybrať do tímu toxické osobnosti - dajú sa rozpoznať
- Čo sú toxické typy osobností a čím presne ohrozujú pracoviská? Aké majú nepsychológovia šance odhaliť ich v rámci výberových procedúr?
- Nakoľko pomôže výberový rozhovor či overenie referencií?
3. deň
LinkedIn – prakticky pre personalistov - 9:00 - 12:00
Lektor: Ivana Brutenič
- Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
- Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
- Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte, a získať kvalitných ľudí?
- Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
- Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
- Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
- Tipy a triky, ktoré vám ušetria čas a prinesú výsledky.
- Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.
Komu je určený
Vzdelávací program je určený pre recruiterov, personalistov, manažérov a všetkých záujemcov o danú problematiku.
Kurz je súčasťou personálnej a mzdovej akadémie Verlag Dashöfer.
Časový harmonogram
Harmonogram
Školenia:
- deň: workshop Štruktúrovaný behaviorálny rozhovor ako výberový nástroj (15.6.2023, 11.10.2023)
- deň: workshop Najčastejšie chyby vo výberových rozhovoroch, toxické osobnosti na pracovisku (14.6.2023, 12.10.2023)
- deň: workshop LinkedIn – prakticky pre personalistov, (16.6.2023, 13.10.2023)
Harmonogram workshopov 1. deň:
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 11.30 praktický workshop
- 11.30 – 12.30 obed
- 12.30 – 15.00 praktický workshop
Harmonogram workshopu 2. deň:
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 12.00 praktický workshop
Harmonogram workshopu 3. deň:
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 12.00 praktický workshop
Výhody kurzu
- Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
- Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
- Lektorský tím zložený z odborníkov z praxe.
- Získanie certifikátu.
- Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.
Lektor
PhDr. Martin Jakubek PhD.
Je absolventom štúdia psychológie na FFUK Bratislava v r. 1986, v rovnakom roku mu bol udelený PhDr. Od r. 1987 pedagogicky a výskumne pôsobí na Katedre psychológie FFUK Bratislava, v poslednom období v pozícii odborného asistenta. V roku 2008 získal titul PhD. Jeho pedagogická činnosť je rôznorodá, vyučuje predmety ako z okruhu základných…
Ďalšie semináre lektoraIvana Brutenič
Pred 17 rokmi Ivana založila headhuntingovú agentúru a roky nachádzala talenty na pozície, ktoré firmy nevedeli mesiace obsadiť.
Spoločne s Kristínou už 10 rokov budujú LinkedIn značky, pre ktoré ľudia chcú pracovať. Pracovali s firmami ako Lidl, dm drogerie markt, Generali, VUB banka, EY, Kronospan, vyškolili viac ako 7000 ľudí, ako efektívne…
Jana Sliacka
V recruitingu sa pohybuje od roku 2006. Od personálneho konzultanta dospela až k pozícii projektového manažéra cvmango.com. Teraz už neobsadzuje iba dream-joby, ale hľadá riešenia ako efektívne prepájať ľudí, ktorí zvažujú kariérnu zmenu a spoločnosti, ktoré naopak, nových kolegov hľadajú.
V podcaste Očami HR sa pravidelne so svojimi hosťami venuje…
Termíny a miesto konania
14.6. – 16.6.2023
ONLINE
PhDr. Martin Jakubek PhD., Ivana Brutenič, Jana Sliacka
950 Eur
14.6. – 16.6.2023
Bratislava
PhDr. Martin Jakubek PhD., Ivana Brutenič, Jana Sliacka
950 Eur
11.10. – 13.10.2023
ONLINE
PhDr. Martin Jakubek PhD., Ivana Brutenič, Jana Sliacka
950 Eur
11.10. – 13.10.2023
Bratislava
PhDr. Martin Jakubek PhD., Ivana Brutenič, Jana Sliacka
950 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.