Seminár:
Špecialista prijímania zamestnancov – Recruiting 2.0

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 950 - EUR bez DPH, zahŕňa pracovné materiály a v prípade osobnej účasti aj občerstvenie počas celej doby kurzu a plnohodnotný obed.

Doba trvania: 8.30-16.00

Téma

Kurz pre recruiterov, personalistov, vedúcich pracovníkov. Spoznajte proces prijímania zamestnancovtrendy v recruitingu aplikovateľné vo vašej spoločnosti.

termín

Počet seminárov k dispozícií : 2
Najbližší termín: 27.11.2020 - 3.12.2020
Miesto: Bratislava

Obsahová náplň školenia

1. deň

Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente

Lektor: Matej Šucha

Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť tomu:

  • čo je behaviorálna ekonómia a prečo jej význam v recruitingu stále rastie,
  • prečo je skúsenosť kandidáta podobná skúsenosti zákazníka a ako ju formovať,
  • prečo je dôležité to, ako firma znie (tone of voice),
  • ako zabezpečiť, aby bola vaša komunikácia s kandidátmi priateľská, profesionálna a zároveň jednoduchá,
  • aké obavy a neistoty môžu vzbudiť nevhodné otázky/formulácie v inzeráte a k čomu to vedie,
  • aké behaviorálne princípy vám pomôžu pri písaní inzerátov, tak aby ste získali relevantnejších kandidátov,
  • akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať,
  • aké nástroje behaviorálnej ekonómie využiť na to, aby mal kandidát z pohovoru výnimočný zážitok, ktorý vás odlíši od ostatných firiem.

 2. deň

Komunikačné know-how recruitera

Lektor: PhDr. Tatiana Lesayová

  • Typy rozhovorov na pracovisku, vhodné a nevhodné prístupy
  • Psychologické aspekty v situácii rozhovoru:
    • mať zručnosť jasne a vecne sa vyjadrovať
    • umenie aktívne počúvať a klásť otázky
    • pozitívne a negatívne neverbálne prejavy v rôznych typoch pracovných rozhovorov
    • bariéry efektívneho vedenia rozhovoru a ich zvládanie
  • Rozhovor pri prijímaní nového pracovníka
    • štruktúra efektívneho rozhovoru a kompetencie personalistu
    • čo je „tabu“
  • Zásady vedenia a štruktúra rozhovoru pri individuálnom hodnotení pracovného výkonu
    • chyby a bariéry
    • pravidlá dávania a prijímania spätnej väzby
  • Príprava rozhovoru na podporu rozvoja kariéry a motivácie pracovníka, nové nástroje a stratégie
  • Štruktúra a priebeh rozhovoru pri porušení pracovnej disciplíny, zvládanie manipulácií a nečistých praktík
  • Rozhovor pri prepúšťaní pracovníka (z rozhodnutia zamestnanca, z rozhodnutia organizácie)
    • asertívny prístup
    • oznamovanie výpovede
    • zvládanie námietok a reakcií prepúšťanej osoby
    • vysporiadanie sa s vlastnými emóciami

3. deň

LinkedIn – prakticky pre personalistov

Lektor: Ivana Brutenič

  • Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
  • Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
  • Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte, a získať kvalitných ľudí?
  • Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
  • Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
  • Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
  • Tipy a triky, ktoré vám ušetria čas a prinesú výsledky.
  • Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.

Máte otázky k tomuto semináru?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Popis

Cieľom vzdelávacieho programu je ponúknuť personalistom a vedúcim pracovníkom informácie z oblasti náboru zamestnancov a najnovších trendov z oblasti recruitingu. Ponúkame vám overených kvalitných lektorov a individuálny prístup. Počas kurzu absolvujete tieto workshopy:

Komunikačné know-how recruitera

Cieľom tréningu je získať najnovšie informácie z oblasti vedenia rôznych typov rozhovorov s pracovníkmi, podporiť rozvoj zručností na zvýšenie efektivity jednotlivých rozhovorov a pracovného výkonu zamestnanca.

Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente?

Až 95 % našich rozhodnutí sa udeje podvedome. Aj rozhodnutia vašich kandidátov. Viete, ako ich ovplyvniť a formovať? Workshop je postavený na reálnych príkladoch a pozorovaniach výberových procesov našich klientov z rôznych biznisov. Na prípadových štúdiách si ukážeme konkrétne ukážky toho, ako vám zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia môže pomôcť zefektívniť váš výberový proces. Môžete sa spoľahnúť, že pracovný inzerát, e-maily, ktoré kandidátom v procese posielate, a konečne aj najdôležitejší moment – stretnutie s kandidátom – už nikdy nebude vyzerať rovnako.

Na workshope sa naučíte porozumieť neistotám kandidátov, vedieť ich predvídať. Naučíte sa, ako v nich vzbudiť pocit, že sú vyberaní bez toho, aby v nich vzrástli obavy týkajúce sa náročnosti pozície. Osvojíte si praktické stratégie, ktorými môžete zvýšiť pravdepodobnosť, že sa vaši top kandidáti rozhodnú ponuku prijať.

LinkedIn – prakticky pre personalistov

Praktický workshop, počas ktorého si rady a tipy vyskúšate priamo na svojom PC. Zmeny môžete rovno aplikovať a začať LinkedIn využívať efektívnejšie.

Využite databázu 500 000 Slovákov a 1 200 000 Čechov na LinkedIne efektívne a nájdite ľudí, ktorí nie sú na pracovných portáloch.

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@eseminare.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina

Vzdelávací program je určený pre recruiterov, personalistov, manažérov a všetkých záujemcov o danú problematiku.

Kurz je súčasťou personálnej a mzdovej akadémie Verlag Dashöfer.

Lektor

Ivana Brutenič

Ivana pred dvanástimi rokmi, počas štúdia na Ekonomickej univerzite, založila konzultačnú spoločnosť EXACT RECRUITMENT a je zakladateľkou projektu LINKEDINSTRATEGIE.sk. 

Má 16 ročnú prax v oblasti výberov. Svojim klientom buduje silné osobné a firemné značky pomocou efektívnych LinkedIn stratégií, vedie LinkedIn workshopy a prednášky. Neustále prináša novinky v oblasti LinkedInu v médiách. Jej články ste videli v médiách Forbes, Trend, Sme, Profit, Instore, Hospodárske noviny. Zisk Manažment a iných. Získala ocenenie Najlepší prejav lektora podľa hodnotení účastníkov školení MVA.

Študovala Obchod a Marketing, je doktorkou ekonomických vied. Vo svojich LinkedIn službách kombinuje zručnosti vyhľadávania, s obchodnými a marketingovými znalosťami a vzdelaním. V roku 2017 sa stala odborným garantom a organizátorom konferencie Trend LinkedIn Academy pripravenou v spolupráci s vydavateľstvom týždenníka Trend.  

LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/in/ivanabrutenic/

PhDr. Tatiana Lesayová

Od roku 1995 až doteraz pôsobí ako certifikovaná lektorka, trénerka, koučka a jej témy sú úzko spojené s osobným životom jednotlivca a rozvojom jeho kompetencií pre všetky úrovne zamestnania. Venuje sa najmä témam ako je: sebapoznanie a umenie vyznať sa v druhých, zefektívňovanie komunikácie, rozvíjanie emočnej inteligencie,  zvládanie záťažových a emočne náročných situácií a problémov, riešenie konfliktov a vedenie vyjednávania, prezentačné zručnosti, stratégie a techniky na zvyšovanie životnej spokojnosti a  Work Life Balance, manažérske kompetencie, diplomatický protokol, spoločenská a biznis etiketa.

Je absolventkou štúdia psychológie a pedagogiky na MGPI v Moskve. Počas rokov 1993 až 1995 pracovala na projekte PHARE Reštrukturalizácia trhu práce (výber zamestnania a voľba povolania) s nemeckými, dánskymi a francúzskymi partnermi. V roku 2004 absolvovala tréning pre  AC a DC zamerané na hodnotenie a rozvoj pracovníkov v Belgicku a mnohé ďalšie. Je certifikovanou terapeutkou na metódu PSYCH-K, Liečebné kódy podľa Alexa Loyda a NLP.

Pracovala vo viacerých manažérskych pozíciách, bola výkonnou riaditeľkou personálnej spoločnosti APPEL Infowork a neskôr riaditeľkou personálnej spoločnosti ASMEA a ASMEA SQ s. r. o.

Referencie v oblasti individuálneho osobného rozvoja  a manažérskych kompetencií:

Volkswagen, a. s., Slovnaft a. s., SPP a. s., HB Reavis, Duslo Šaľa a. s., DS Systems s. r. o., Hyundai Motor Czech s. r. o., Natur Pack a. s., Allianz Slovenská poisťovňa a. s., Kancelária prezidenta SR, Národná rada SR, Úrad vlády SR, Ministerstvo zahraničných vecí SR, Ministerstvo financií SR, Ministerstvo hospodárstva SR, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Inštitút pre verejnú správu, Sociálna poisťovňa a. s. a ďalšie. 

Matej Šucha

Všetci v oblasti marketingu hľadajú ďalšiu veľkú vec - ďalší parný stroj. Niečo, čo zvýši výnosy a produktivitu 5-10 krát. Matej verí, že ďalšou veľkou vecou nebudú technológie, ale psychológia.
Matej je zakladateľom MINDWORX, jedinečnej konzultačnej spoločnosti, ktorá pomáha klientom porozumieť psychológii a behaviorálnej ekonómii v oblastiach ako marketing, predaj, HR a zmena správania.
Téme behaviorálnej ekonómie sa začal venovať už počas štúdia na Kodanskej univerzite v Dánsku a ETH Zürich vo Švajčiarsku. Po získaní skúseností v roku 2015 odišiel z podnikového sveta a plne sa venoval MINDWORX. V súčasnosti poskytujú poradenstvo bankám, poisťovniam, telekomunikačnému priemyslu a mnohým ďalším.

Matejov posledný pokus je prvý online kurz svojho druhu: Psychológia a behaviorálna ekonómia v marketingu, kde spolupracoval s najväčšími menami z tejto oblasti - Sam Tatam a Rory Sutherland. 

Časový harmonogram

Harmonogram

Školenia:

  1. deň: workshop Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente (27.11.2020)
  2. deň: workshop Komunikačné know-how recruitera  (2.12.2020)
  3. deň: workshop LinkedIn – prakticky pre personalistov  (3.12.2020)

Harmonogram workshopov 1. a 2. deň:

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 11.30 praktický workshop
  • 11.30 – 12.30 obed
  • 12.30 – 15.00 praktický workshop

Harmonogram workshopu 3. deň:

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 12.30 praktický workshop
  • 12.30 – 13.30 obed

Termíny a prihlásenie - Špecialista prijímania zamestnancov – Recruiting 2.0

  • 27.11.2020 - 3.12.2020
  • PhDr. Tatiana Lesayová, Matej Šucha, Ivana Brutenič
  • 950,00 EUR + DPH
Input:
  • ONLINE
  • 27.11.2020 - 3.12.2020
  • PhDr. Tatiana Lesayová, Matej Šucha, Ivana Brutenič
  • 950,00 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.