Certifikovaný seminár

Špecialista prijímania zamestnancov – Recruiting 2.0

Kurz pre recruiterov, personalistov, vedúcich pracovníkov. Spoznajte proces prijímania zamestnancovtrendy v recruitingu aplikovateľné vo vašej spoločnosti.

Obsahová náplň

1. deň

Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente

Lektor: Matej Šucha

Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť tomu:

  • čo je behaviorálna ekonómia a prečo jej význam v recruitingu stále rastie,
  • prečo je skúsenosť kandidáta podobná skúsenosti zákazníka a ako ju formovať,
  • prečo je dôležité to, ako firma znie (tone of voice),
  • ako zabezpečiť, aby bola vaša komunikácia s kandidátmi priateľská, profesionálna a zároveň jednoduchá,
  • aké obavy a neistoty môžu vzbudiť nevhodné otázky/formulácie v inzeráte a k čomu to vedie,
  • aké behaviorálne princípy vám pomôžu pri písaní inzerátov, tak aby ste získali relevantnejších kandidátov,
  • akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať,
  • aké nástroje behaviorálnej ekonómie využiť na to, aby mal kandidát z pohovoru výnimočný zážitok, ktorý vás odlíši od ostatných firiem.

 2. deň

Komunikačné know-how recruitera

Lektor: PhDr. Tatiana Lesayová

  • Typy rozhovorov na pracovisku, vhodné a nevhodné prístupy
  • Psychologické aspekty v situácii rozhovoru:
    • mať zručnosť jasne a vecne sa vyjadrovať
    • umenie aktívne počúvať a klásť otázky
    • pozitívne a negatívne neverbálne prejavy v rôznych typoch pracovných rozhovorov
    • bariéry efektívneho vedenia rozhovoru a ich zvládanie
  • Rozhovor pri prijímaní nového pracovníka
    • štruktúra efektívneho rozhovoru a kompetencie personalistu
    • čo je „tabu“
  • Zásady vedenia a štruktúra rozhovoru pri individuálnom hodnotení pracovného výkonu
    • chyby a bariéry
    • pravidlá dávania a prijímania spätnej väzby
  • Príprava rozhovoru na podporu rozvoja kariéry a motivácie pracovníka, nové nástroje a stratégie
  • Štruktúra a priebeh rozhovoru pri porušení pracovnej disciplíny, zvládanie manipulácií a nečistých praktík
  • Rozhovor pri prepúšťaní pracovníka (z rozhodnutia zamestnanca, z rozhodnutia organizácie)
    • asertívny prístup
    • oznamovanie výpovede
    • zvládanie námietok a reakcií prepúšťanej osoby
    • vysporiadanie sa s vlastnými emóciami

3. deň

LinkedIn – prakticky pre personalistov

Lektor: Ivana Brutenič

  • Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
  • Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
  • Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte, a získať kvalitných ľudí?
  • Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
  • Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
  • Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
  • Tipy a triky, ktoré vám ušetria čas a prinesú výsledky.
  • Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.

Komu je určený

Vzdelávací program je určený pre recruiterov, personalistov, manažérov a všetkých záujemcov o danú problematiku.

Kurz je súčasťou personálnej a mzdovej akadémie Verlag Dashöfer.

Časový harmonogram

Harmonogram

Školenia:

  1. deň: workshop Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente (27.11.2020)
  2. deň: workshop Komunikačné know-how recruitera  (2.12.2020)
  3. deň: workshop LinkedIn – prakticky pre personalistov  (3.12.2020)

Harmonogram workshopov 1. a 2. deň:

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 11.30 praktický workshop
  • 11.30 – 12.30 obed
  • 12.30 – 15.00 praktický workshop

Harmonogram workshopu 3. deň:

  • 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
  • 09.00 – 12.30 praktický workshop
  • 12.30 – 13.30 obed

Čo získate

  • Tréning prijímacích a hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami.
  • Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť základom behaviorálnej ekonómie a jej významu v recruitingu.
  • Zistíte, akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať.
  • Informácie o tom, ako vytvoríte zaujímavý LinkedIn profil, ktorý pracuje za vás.
  • Individuálny prístup a možnosť na kurze riešiť priamo problémy z vašej praxe.

Miesto konania

Mercure Bratislava Centrum Hotel****

Žabotova 2

811 04 Bratislava

Hotel MercureHotel MercureHotel MercureHotel Mercure

Mapa

GPS súradnice

N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' ‎

MHD info

Hlavná stanica - električka: 1, 2

Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141

Trolejbus: 201, 210

Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.

Garant certifikátu

Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.