Obsahová náplň
1. deň
Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente
Lektor: PhDr. Martin Jakubek, PhD.
Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť tomu:
- čo je behaviorálna ekonómia a prečo jej význam v recruitingu stále rastie,
- prečo je skúsenosť kandidáta podobná skúsenosti zákazníka a ako ju formovať,
- prečo je dôležité to, ako firma znie (tone of voice),
- ako zabezpečiť, aby bola vaša komunikácia s kandidátmi priateľská, profesionálna a zároveň jednoduchá,
- aké obavy a neistoty môžu vzbudiť nevhodné otázky/formulácie v inzeráte a k čomu to vedie,
- aké behaviorálne princípy vám pomôžu pri písaní inzerátov, tak aby ste získali relevantnejších kandidátov,
- akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať,
- aké nástroje behaviorálnej ekonómie využiť na to, aby mal kandidát z pohovoru výnimočný zážitok, ktorý vás odlíši od ostatných firiem,
- ako neprijať psychopata,
- akých najčastejších chýb sa dopúšťame pri výberových pohovoroch,
- ako postupovať pri výbere zamestnancov.
2. deň
Komunikačné know-how recruitera
Lektor: PhDr. Tatiana Lesayová
- Typy rozhovorov na pracovisku, vhodné a nevhodné prístupy
- Psychologické aspekty v situácii rozhovoru:
- mať zručnosť jasne a vecne sa vyjadrovať
- umenie aktívne počúvať a klásť otázky
- pozitívne a negatívne neverbálne prejavy v rôznych typoch pracovných rozhovorov
- bariéry efektívneho vedenia rozhovoru a ich zvládanie
- Rozhovor pri prijímaní nového pracovníka
- štruktúra efektívneho rozhovoru a kompetencie personalistu
- čo je „tabu“
- Zásady vedenia a štruktúra rozhovoru pri individuálnom hodnotení pracovného výkonu
- chyby a bariéry
- pravidlá dávania a prijímania spätnej väzby
- Príprava rozhovoru na podporu rozvoja kariéry a motivácie pracovníka, nové nástroje a stratégie
- Štruktúra a priebeh rozhovoru pri porušení pracovnej disciplíny, zvládanie manipulácií a nečistých praktík
- Rozhovor pri prepúšťaní pracovníka (z rozhodnutia zamestnanca, z rozhodnutia organizácie)
- asertívny prístup
- oznamovanie výpovede
- zvládanie námietok a reakcií prepúšťanej osoby
- vysporiadanie sa s vlastnými emóciami
3. deň
LinkedIn – prakticky pre personalistov
Lektor: Ivana Brutenič
- Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
- Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
- Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte, a získať kvalitných ľudí?
- Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
- Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
- Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
- Tipy a triky, ktoré vám ušetria čas a prinesú výsledky.
- Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.
Komu je určený
Vzdelávací program je určený pre recruiterov, personalistov, manažérov a všetkých záujemcov o danú problematiku.
Kurz je súčasťou personálnej a mzdovej akadémie Verlag Dashöfer.
Časový harmonogram
Harmonogram
Školenia:
- deň: workshop Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente (18.10.2021)
- deň: workshop Komunikačné know-how recruitera (19.10.2021)
- deň: workshop LinkedIn – prakticky pre personalistov (20.10.2021)
Harmonogram workshopov 1. a 2. deň:
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 11.30 praktický workshop
- 11.30 – 12.30 obed
- 12.30 – 15.00 praktický workshop
Harmonogram workshopu 3. deň:
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 12.30 praktický workshop
- 12.30 – 13.30 obed
Výhody kurzu
- Prebieha v malej skupine účastníkov – garantujeme maximálny počet 12 účastníkov.
- Individuálny prístup lektorov počas kurzu a možnosť ďalších konzultácií.
- Lektorský tím zložený z odborníkov z praxe.
- Získanie certifikátu.
- Ucelené a komplexné podklady na školenie + doplnkové informácie na prípravu na test.
Lektor
Termíny a miesto konania
K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.