Obsahová náplň
Modul č.1:
- Čo všetko sa skrýva za pojmom diverzita, kultúrna diverzita a inklúzia?
- Ako chápu kultúrnu diverzitu globálni lídri, multikultúrne tímy, lokálne tímy a zamestnanci medzinárodných spoločností?
- Kultúrna identita a mindset HR manažéra a jej úrovne ako štartovací bod k vedomej inklúzii.
- Kultúrna diverzita a jej vplyv na komunikáciu vo firme, spoluprácu v lokálnych a medzinárodných tímoch, riešenie problémov a vzájomné pracovné vzťahy?
- Ako môže HR manažér podporiť zamestnancov a lídrov v objavovaní vlastnej kultúrnej identity na ceste k inklúzii v každodennej pracovnej činnosti?
- Aké prekážky vznikajú pri podpore inklúzie v tímoch a celej spoločnosti?
- Benefity inklúzie pre zamestnancov, tímy a spoločnosti.
- Prípadové štúdie a praktické príklady kultúrnej diverzity. Interaktívna diskusia vhodných stratégii.
Modul č.2:
- Ako jednotlivé kultúry a zamestnanci prispievajú do kultúrnej diverzity a čo od kultúrnej diverzity vo firme očakávajú?
- Sú ochotní zamestnanci meniť svoju perspektívu pri vzájomnej spolupráci?
- Odporúčania a stratégie ako podporiť účasť zamestnancov na kultúrnej diverzite a inklúzii vo firme.
- Praktické príklady ako pracovať so stereotypmi a pomáhať zamestnancom pri ich prekonávaní.
- Dimenzie kultúrnej diverzity, ktoré by mal HR manažér poznať, aby pochopil potreby a očakávania zamestnancov z rôznych kultúr.
- Dimenzie kultúrnej diverzity, ktoré určujú dynamiku tímov, pochopenie firemnej kultúry, leadership, komunikáciu a riešenie konfliktov a nedorozumení.
- Ako môže byť HR manažér nápomocný pri riešenie výziev kultúrnej inklúzie vo firme?
Komu je určený
Všetkým záujemcom o danú problematiku.
Časový harmonogram
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 13:00 prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor
Eva Gáboríková
Eva Gáboríková ako konzultant a tréner vedie workshopy zamerané na pochopenie medzikultúrnych pracovných rozdielov, prekonávanie komunikačných bariér a riešenie kultúrnych konfliktov. V Európe, USA a Ázii spolupracuje s firmami, ktoré majú multikultúrne tímy a zákazníkov z rôznych kultúr. V roku 2016 a 2018 získala „Great Award“ v New Yorku ako…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
24.10. – 25.10.2023
ONLINE
Eva Gáboríková
750 Eur
24.10. – 25.10.2023
Bratislava
Eva Gáboríková
750 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.