Seminár

Logistika nákupu a riadenie zásob

Ing. Leo Tvrdoň Ph.D., ALog.

Trápi vás vysoký objem skladových zásob? Stáva sa, že nemôžete vyrábať, pretože vám chýbajú položky? Nakupujete diely podľa skutočnej potreby, v požadovaných množstvách a termínoch? Máte jasno v tom, koľko zásob by malo byť optimálne?

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Logistika nákupu a riadenie zásob

Čo vám odovzdáme a čo vás naučíme:

  • Správne identifikovať a používať kritériá pre kategorizáciu (klasifikáciu) zásob.
  • Analyzovať existujúce systémy riadenia zásob z hľadiska ich ekonomickosti.
  • Stanovovať ekonomicky optimálne nákupné a výrobné dávky na dopĺňanie zásob.
  • Počítať a udržiavať poistné zásoby v rámci modelov SIC (Statistical Inventory Control).
  • KANBAN (podmienky pre nasadenie a výpočty parametrov).
  • Efektívne voliť vhodný systém na dopĺňanie zásob podľa ich účelu a charakteru.
  • Vyhodnocovať ekonomiku konkrétneho systému dopĺňania zásob.
  • Porozumieť princípom a možnostiam nákupného marketingu.
  • Efektívne organizovať operatívny nákup.
  • Správne definovať rozhranie medzi operatívnym a strategickým nákupom.
  • Zostavovať maticu strategického postavenia firmy na nákupnom trhu.
  • Pracovať v rámci konceptov SCM (Supply Chain Management).

Komu je určený

Všetkým, ktorí chcú mať prehľad v špecifických metódach riadenia zásob, chcú rozumieť princípom moderných systémov zásobovania a potrebujú vykonávať účinnú kategorizáciu (klasifikáciu) zásob, nielen nakupovaných komponentov, ale aj nedokončenej a hotovej výroby, náhradných dielov a podobne.

Harmonogram školenia: Logistika nákupu a riadenie zásob

08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 12:00 prednáška
12:00 – 13:00 obed
13:00 – 13:50 prednáška
13:50 – 14:00 prestáva
14:00 – 16:00 prednáška a diskusia

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Logistika nákupu a riadenie zásob

Ing. Leo Tvrdoň Ph.D., ALog.

Lektor je viceprezidentom Logistickej akadémie, 11 rokov pôsobil ako vysokoškolský pedagóg na katedre podnikohospodárskej Ekonomickej fakulty VŠB -TU Ostrava, kde učil logistiku a momentálne pôsobí na Vysokej škole logistiky o.p.s.. Je tiež spoluzakladateľom firmy DYNAMIC FUTURE s.r.o.  v Ostrave, zaoberajúca sa logistickým poradenstvom. Tu…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.