Obsahová náplň
1. deň:
Teoretický základ konsolidácie
- Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve § 22
- Medzinárodné štandardy pre finančné vykazovanie (IFRS)
- IFRS 3 – Podnikové kombinácie
- IFRS 10 – Konsolidovaná účtovná závierka
- IFRS 11 – Spoločné dohody
- IFRS 12 – Zverejnenia podielov v iných účtovných jednotkách
- IAS 28 Investície do pridružených podnikov
- Jednoduché príklady
2. deň:
Konsolidovaná účtovná závierka v príkladoch
- Určenie obstarávacej ceny finančnej investície a výpočet goodwillu
- Metóda úplnej konsolidácie
- Nákupy a predaje dcérskej spoločnosti v priebehu roka
- Zmeny podielov bez straty ovládania
- Zmena dcérskej spoločnosti na pridružený podnik
- Vylučovanie vzájomných vzťahov
- Strata kontroly nad dcérskym podnikom – odkonsolidácia
- Konsolidácia zahraničnej účtovnej jednotky a kurzové rozdiely
- Použitie ekvivalenčnej metódy
- Nekontrolujúce podiely
- Zostavenie konsolidovaného výkazu o finančnej situácii (súvaha)
- Zostavenie výkazu ziskov a strát a ostatných súčastí komplexného výsledku za obdobie
- Zostavenie výkazu zmien vlastného imania za obdobie
- Zostavenie výkazu peňažných tokoch za obdobie
- Poznámky
3. deň:
Komplexný príklad konsolidovanej účtovnej závierky
Záverečné preskúšanie
Komu je určený
Kurz je určený ekonómom a účtovníkom, ktorí chcú nadobudnúť komplexné a praktické poznatky z problematiky konsolidovanej účtovnej závierky. Je vhodný pre pracovníkov materských spoločností, ktorí zostavujú konsolidovanú účtovnú závierku podľa IFRS, ako aj zamestnancov dcérskych spoločností, ktorí majú na starosti reporting a prípravu konsolidačných podkladov pre materskú spoločnosť podľa požiadaviek IFRS.
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor
Ing. Jana Mundierová
Pôsobí ako audítorka v stavebných a obchodných spoločnostiach, venuje sa ekonomickému poradenstvu pri spracovaní podnikateľských zámerov, účtovnému poradenstvu. Je uznávanou lektorkou a expertkou na IFRS.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
12.6. – 14.6.2023
ONLINE
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
12.6. – 14.6.2023
Bratislava
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
6.12. – 8.12.2023
ONLINE
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
6.12. – 8.12.2023
Bratislava
Ing. Jana Mundierová
950 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.