Obsahová náplň
DOPLNKY RIADENIA Z HĽADISKA FINANCIÍ („každá reťaz je taká silná, aký je silný jej najslabší článok“)
- Analýza slabých miest (bottleneck)
- SWOT analýza
- TRILEMA
- SIPOC a procesná mapa
- Postavenie manažéra v podniku z hľadiska financií (výborná investícia, pomer cena – výkon, neefektívny náklad)
MANAŽMENT RIZÍK („nulové riziko neexistuje, ale nie je dôvod obávať sa udalostí, ktoré možno iba nastanú“)
- Firemná stratégia riadenia rizík (nielen pri pohľadávkach)
- Identifikácia rizík a stanovenie ich závažnosti
- Rozbor príčin, analýza dôsledkov a ich zvládanie
- Manažment riadenia rizík a návrh opatrení: zodpovednosť, zdroje
- Monitorovanie rizík v podnikových procesoch
MOTIVÁCIA („s lyžičkou medu dosiahnem viac ako sudom žlče“)
- Správne pomenovanie, význam motivácie (a jej vyjadrenie v peniazoch)
- Teória motivácie a motivačný proces (bez peňazí neznamená zadarmo)
- Manažérska stratégia zvyšovania motivácie
- Klasifikácia, vytvorenie a riadenie pracovných skupín a vedenie jednotlivcov
- Odpor voči zmenám, komunikácia a vyjednávanie (na modul nadväzuje vyjednávanie nákupcov)
Komu je určený
Školenie je určené absolventom kurzu Finančné (zrozumiteľné) riadenie firmy I., (súčasným a budúcim finančným riaditeľom, finančným manažérom, finančným controllerom a všetkým tým, ktorí si chcú rozšíriť znalosti v oblasti riadenia podnikov).
Časový harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor
Ing. Peter Andrišin
Na Slovensku úspešne budoval a pomohol firmám v problémoch transformovať sa na ziskové spoločnosti, atraktívne pre zamestnancov. V čase krízy prispel k rozvoju viacerých obchodných spoločností zmenou stratégie, zmenou procesov, zavedením controllingu a dôslednej kontroly spolu s vytvorením nových atraktívnych produktov.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
8.6. – 9.6.2023
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
8.6. – 9.6.2023
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
30.10. – 31.10.2023
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
30.10. – 31.10.2023
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.