Obsah školenia: Finančné (zrozumiteľné) riadenie firmy II.
DOPLNKY RIADENIA Z HĽADISKA FINANCIÍ („každá reťaz je taká silná, aký je silný jej najslabší článok“)
- Analýza slabých miest (bottleneck)
- SWOT analýza
- TRILEMA
- SIPOC a procesná mapa
- Postavenie manažéra v podniku z hľadiska financií (výborná investícia, pomer cena – výkon, neefektívny náklad)
MANAŽMENT RIZÍK („nulové riziko neexistuje, ale nie je dôvod obávať sa udalostí, ktoré možno iba nastanú“)
- Firemná stratégia riadenia rizík (nielen pri pohľadávkach)
- Identifikácia rizík a stanovenie ich závažnosti
- Rozbor príčin, analýza dôsledkov a ich zvládanie
- Manažment riadenia rizík a návrh opatrení: zodpovednosť, zdroje
- Monitorovanie rizík v podnikových procesoch
MOTIVÁCIA („s lyžičkou medu dosiahnem viac ako sudom žlče“)
- Správne pomenovanie, význam motivácie (a jej vyjadrenie v peniazoch)
- Teória motivácie a motivačný proces (bez peňazí neznamená zadarmo)
- Manažérska stratégia zvyšovania motivácie
- Klasifikácia, vytvorenie a riadenie pracovných skupín a vedenie jednotlivcov
- Odpor voči zmenám, komunikácia a vyjednávanie (na modul nadväzuje vyjednávanie nákupcov)
Komu je určený
Školenie je určené absolventom kurzu Finančné (zrozumiteľné) riadenie firmy I., (súčasným a budúcim finančným riaditeľom, finančným manažérom, finančným controllerom a všetkým tým, ktorí si chcú rozšíriť znalosti v oblasti riadenia podnikov).
Harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Miesto konania
Verlag Dashöfer, vydavateľstvo s.r.o.
Železničiarska 13
811 04 Bratislava
GPS súradnice
N 48°09'25.1" E 17°06'37.9" MHD
- SMER: z Mlynské Nivy na zastávku Pod stanicou: 21, 40, 42
- SMER: z Petržalky na zastávku Pod stanicou (SAV): 93, 83, 84
- SMER: z Dúbravky na zastávku Pod stanicou (SAV): 83, 84, 42
Mapa
V prípade účasti na online školení využívame na pripojenie platformu ZOOM alebo WEBEX. Všetky potrebné informácie na pripojenie vám zašleme najneskôr deň pred plánovaným termínom školenia.
Lektor školenia: Finančné (zrozumiteľné) riadenie firmy II.
Ing. Peter Andrišin
Na Slovensku úspešne budoval a pomohol firmám v problémoch transformovať sa na ziskové spoločnosti, atraktívne pre zamestnancov. V čase krízy prispel k rozvoju viacerých obchodných spoločností zmenou stratégie, zmenou procesov, zavedením controllingu a dôslednej kontroly spolu s vytvorením nových atraktívnych produktov.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
26.2. – 27.2.2024
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
26.2. – 27.2.2024
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
18.6. – 19.6.2024
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
18.6. – 19.6.2024
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
21.11. – 22.11.2024
ONLINE
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
21.11. – 22.11.2024
Bratislava
Ing. Peter Andrišin
600 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.