Obsahová náplň
- Definícia a určenie daňových nákladov.
- Oslobodenie od dane.
- Kriptomeny a daň.
- Opravné položky a rezervy.
- Časové rozlíšenie v daňovej analýze (najčastejšie chyby, judikatúra a prípadové reálne daňové kontroly).
- Určenie dňa daňovej povinnosti.
- Reálne daňové kontroly
- Transferové oceňovanie (najčastejšie chyby, judikatúra a prípadové reálne daňové kontroly)
- Úvod do daňovej optimalizácie (najčastejšie chyby, judikatúra a prípadové reálne daňové kontroly).
- Ekonomická opodstatnenosť nákladov.
- Interné smernice v daniach (najčastejšie chyby, judikatúra a prípadové reálne daňové kontroly).
- Dodanenie záväzkov.
- Manká a škody a ich započítanie - najčastejšie chyby - Judikatúra a prípadové reálne daňové kontroly.
- Rizikové náklady a daňová kontrola.
- Oblasti daní, ktoré sú predmetom najčastejších daňových kontrol.
Komu je určený
Vzdelávací program je určený ekonómom, účtovníkom, daňovým poradcom, ktorí:
- chcú patriť medzi špičky vo svojom odbore,
- chcú odborne rásť,
- chcú potvrdiť úroveň svojich vedomostí a získať certifikát daňovej akadémie.
Časový harmonogram
- 08.30 – 09.00 registrácia účastníkov
- 09.00 – 11.30 prednáška
- 11.30 – 12.30 obed
- 12.30 – 15.30 prednáška
Záverečný test:
V závere modulu absolvujete záverečný test, po jeho úspešnom zvládnutí vám vystavíme certifikát.
Harmonogram testu:
15.30 – 16.30 – test
Čo získate
- Komplexný prehľad o problematike dane z pridanej hodnoty.
- Ideálnu kombináciu tém a optimálne spojenie teórie s reálnymi prípadmi z praxe, skúsenosti z daňových kontrol.
- Kurz vedie kvalitný lektor.
- Individuálny prístup k zákazníkovi a garantovaný počet účastníkov (maximálne 10 osôb na kurze).
- Potvrdenie vašich vedomostí a vydanie certifikátu po úspešnom zvládnutí tém kurzu.
- Možnosť absolvovať daňovú akadémiu ako celok alebo modulovo v závislosti od vašej požiadavky.
- Moderné prostredie
- Vzájomné zdieľanie, výmena skúseností medzi účastníkmi a lektorom.
- Po zaregistrovaní na kurz vám elektronicky pošleme podklady na samoštúdium. Na kurze zároveň obdržíte kvalitne spracovaný študijný materiál.
- Certifikát
Miesto konania
Mercure Bratislava Centrum Hotel****
Žabotova 2
811 04 Bratislava
Mapa
GPS súradnice
N 48° 9' 22.76'' E 17° 6' 28.98'' MHD info
Hlavná stanica - električka: 1, 2
Autobus: 32, 41, 61, 74, 93, 131, 141
Trolejbus: 201, 210
Vjazd do garáže hotela je z ulice HOLEKOVÁ.
Lektor
Ing. Milan Kúdela
Daňový poradca a člen Slovenskej komory daňových poradcov. Od roku 2003 sa zaoberá daňovým poradenstvom pre právnické a fyzické osoby so špecializáciou na daň z príjmov, DPH, medzinárodné zdaňovanie a správu daní a poplatkov. Je držiteľom certifikátu účtovných štandardov US GAAP, publikuje v odbornej literatúre a venuje sa prednáškovej činnosti…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
17.5. – 19.5.2021
Bratislava
Ing. Milan Kúdela
700 Eur
17.5. – 19.5.2021
ONLINE
Ing. Milan Kúdela
700 Eur
18.10. – 20.10.2021
Bratislava
Ing. Milan Kúdela
700 Eur
18.10. – 20.10.2021
ONLINE
Ing. Milan Kúdela
700 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.