Obsah školenia: ChatGPT vo firemnej praxi s príkladmi z logistiky
Po absolvovaní kurzu budete schopní:
- Automatizovať rutinné úlohy: Naučíte sa používať nástroje AI na automatizáciu opakujúcich sa činností, čo vám ušetrí čas a umožní sa sústrediť na dôležitejšie úlohy.
- Optimalizovať firemné procesy s príkladmi z oblasti logistiky: získate zručnosti pre analýzu a zlepšovanie firemných procesov pomocou umelej inteligencie, čo zvýši efektivitu a produktivitu vašej firmy.
- Vedieť získať podporu pre riešenie náročných úloh z oblasti internej aj externej logistiky a ďalších firemných agend.
- Vytvárať personalizovaný obsah: Naučíte sa využívať AI na tvorbu personalizovaných marketingových kampaní a zlepšenie zákazníckej skúsenosti.
- Analyzovať dáta: Získate schopnosť vykonávať pokročilé analýzy dát, ktoré vám pomôžu lepšie porozumieť trhu a zákazníkom a vášmu dodávateľskému reťazcu.
- Vyvíjať AI riešenie: Zoznámite sa s praktickými postupmi pre vývoj AI asistentov.
- Získať konkurenčnú výhodu: Naučíte sa využívať AI ako strategický nástroj, ktorý vám pomôže predbehnúť konkurenciu.
- Zjednodušiť každodenné činnosti: Objavíte, ako AI môže zjednodušiť a spríjemniť vám osobný život, napríklad pomocou šikovných asistentov a aplikácií.
- Tento kurz vám poskytne nielen teoretické znalosti, ale predovšetkým praktické zručnosti, ktoré môžete okamžite využiť vo svojej profesijnej praxi aj osobnom živote.
Komu je určený
Tento kurz je určený všetkým, ktorí chcú využiť potenciál umelej inteligencie (AI) vo svojom profesnom aj osobnom živote. Konkrétne je vhodný pre:
- Podnikateľov a manažérov, ktorí chcú zefektívniť procesy vo firme, automatizovať rutinné úlohy a získať konkurenčnú výhodu prostredníctvom umelej inteligencie.
- Pracovníkov logistiky na všetkých úrovniach a vo všetkých jej oblastiach (nákup, riadenie zásob, plánovanie výroby, distribúcia, skladovanie, manipulácia, doprava, reverzná logistika, odpady).
- Obchodníkov, ktorí hľadajú nové spôsoby, ako osloviť zákazníkov, zlepšiť zákaznícku skúsenosť a zvýšiť predaj.
- Marketérov a špecialistov na komunikáciu ktorí chcú vytvárať personalizovaný obsah a zlepšiť marketingové stratégie pomocou analýzy dát a AI nástrojov.
- Pracovníkov v kancelárii, zamestnancov, ktorí denne používajú Microsoft 365 a chcú lepšie využiť nástroje, ktoré majú k dispozícii.
- Všetkých jednotlivcov, ktorí chcú zjednodušiť a zefektívniť svoje každodenné činnosti pomocou moderných AI nástrojov.
- Kurz je navrhnutý tak, aby bol zrozumiteľný a prínosný ako pre začiatočníkov, tak aj užívateľov, ktorí ChatGPT už používajú.
Harmonogram školenia: ChatGPT vo firemnej praxi s príkladmi z logistiky
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: ChatGPT vo firemnej praxi s príkladmi z logistiky
Ing. Jaroslav Bazala Ph.D., ALog.
Jaroslav Bazala je prezidentom Logistickej akadémie, zakladajúcim členom Komory logistických audítorov v ČR a na Slovensku. Od roku 1995 odborne pôsobí v oblasti logistiky ako poradca, projektant, lektor a audítor. Svoju profesijnú kariéru začal ako projektant automatizovaných systémov riadenia výrobných procesov a po dlhodobej pracovnej stáži v…
Ďalšie semináre lektoraJakub Brada,DiS.
20 rokov pomáha firmám dosahovať väčšiu efektivitu v procesoch za pomoci digitalizácie a automatizácie, je externým expertom pre oblasť digitalizácie pre Moravskosliezske, Juhomoravské a Zlínske Inovačné centrum a je majiteľom spoločnosti Qest solutions s.r.o., ktorá sa zaoberá implementáciou no-code a low-code riešení do firiem.
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.