Seminár

Ako viesť tím online

Spolupráca s tímom na diaľku – komunikácia a spolupráca na diaľku

Pred rokom mnohé firmy využívali home office ako benefit pre zamestnancov. To, čo bolo pre mnohých nepredstaviteľné, je dnes dennou realitou a home office je viac ako rok našou súčasťou. Niektorým ľuďom home office vyhovuje, iní trpia nedostatok sociálnych interakcií naživo. COVID vytvoril nové prostredie a to si žiada novú tímovú dohodu. Treba zmeniť to, ako pracujeme s tímami. Ako viesť tím tak, aby sa ľudia cítili zapojení, informovaní a prepojení?

Obsahová náplň

  • Kruhy vplyvu alebo na čo máme a nemáme vplyv?
  • Retrospektíva ako súčasť rozvoja tímu
  • Vytvorte si vás tímový kontrakt
  • Tipy a triky ako na „online“ tímovú socializáciu
  • Aké komunikačné bariéry v online svete máme a čo s tým?
  • Synchrónna a asynchrónna komunikácia. Kedy a ktorú použiť?

Komu je určený

majiteľom, konateľom, manažérom

Časový harmonogram

Seminár bude prebiehať v termíne:

22.4.2021, 30.4.2021

8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:30 - prednáška


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.