Seminár

Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese

Mgr. Eva Braxatorisová

Cieľom seminára je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zužitkujú v praxi. Lektorka zároveň upozorní na pripravované zmeny v zákone o ochrane spotrebiteľa a reklamáciách pre rok 2024.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese

Na školení preberieme nasledovnú problematiku:

Počas školenia získate aktuálne informácie v nadväznosti na novelu zákona o ochrane spotrebiteľa ktorá je účinná od 21.7.2020.

  • Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
  • Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
  • Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
  • Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
  • Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia – aktuálne zmeny
  • Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
  • Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
  • Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
  • Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
  • Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy, príklady, aktuálne zmeny
  • Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
  • Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe, zmiernenie sankcií za porušenie zákona o ochrane spotrebiteľa
  • Novinky v oblasti spotrebiteľského práva po novele platnej od 21.7.2020.
  • Odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.

Komu je určený

E-shop, pracovníkom reklamačných oddelení firiem a obchodov, obchodným asistentom.

Referencie

"Môj dojem zo seminára je výborný. Lektorka je vysoko profesionálna a má široký rozhľad v danej tematike. Uviedla aj mnoho príkladov z praxe. Chcem vyzdvihnúť aj samotnú tému, spôsob vysvetlenia a zrozumiteľnosť výkladu."  

"Vyslovujem veľkú spokojnosť s uvedeným školením, ako po obsahovej tak aj organizačnej stránke. Dostala som odpoveď na všetky otázky vyplývajúce z činnosti našej spoločnosti. Pani lektorka Braxatorisová mala príjemný prejav a na všetky otázky reagovala na odbornej úrovni... Školenie by som odporučila každému, kto sa potrebuje v uvedenej problematike zorientovať, zistiť odlišnosti z hľadiska zákona o ochrane spotrebiteľa a Obchodného zákonníka."

"Cítil som sa veľmi dobre v príjemnej spoločnosti. Seminár splnil moje očakávania s jeho obsahom som spokojný, dozvedel som sa veľa nových a dôležitých vecí, aj takých, o ktorých som dovtedy nevedel. Na tie, ktoré som si potreboval objasniť, som dostal konkrétnu odpoveď. Kladne hodnotím aj prednášku p. lektorky a diskusiu s tým spojenú."

Harmonogram školenia: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese

Harmonogram:

08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 11:30 prednáška
11:30 – 12:00 obed
12:00 – 13:30 prednáška

Lektor školenia: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese

Mgr. Eva Braxatorisová

Advokátka, ktorá už počas štúdia nadobudla skúsenosti v komerčnej sfére v pozícii vedúcej projektov a riadenia marketingových spoločností. Po absolvovaní právnej praxe vo verejnej správe vykonáva od roku 2009 advokátsku prax samostatne. Je držiteľkou licencie mediátorky na riešenie sporov mimosúdnou cestou, pravidelne publikuje a vedie semináre,…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.