Obsah školenia: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese
Na školení preberieme nasledovnú problematiku:
Počas školenia získate aktuálne informácie v nadväznosti na novelu zákona o ochrane spotrebiteľa ktorá je účinná od 21.7.2020.
- Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
- Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
- Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
- Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
- Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia – aktuálne zmeny
- Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
- Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
- Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
- Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
- Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy, príklady, aktuálne zmeny
- Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
- Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe, zmiernenie sankcií za porušenie zákona o ochrane spotrebiteľa
- Novinky v oblasti spotrebiteľského práva po novele platnej od 21.7.2020.
- Odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.
Komu je určený
E-shop, pracovníkom reklamačných oddelení firiem a obchodov, obchodným asistentom.
Referencie
"Môj dojem zo seminára je výborný. Lektorka je vysoko profesionálna a má široký rozhľad v danej tematike. Uviedla aj mnoho príkladov z praxe. Chcem vyzdvihnúť aj samotnú tému, spôsob vysvetlenia a zrozumiteľnosť výkladu."
"Vyslovujem veľkú spokojnosť s uvedeným školením, ako po obsahovej tak aj organizačnej stránke. Dostala som odpoveď na všetky otázky vyplývajúce z činnosti našej spoločnosti. Pani lektorka Braxatorisová mala príjemný prejav a na všetky otázky reagovala na odbornej úrovni... Školenie by som odporučila každému, kto sa potrebuje v uvedenej problematike zorientovať, zistiť odlišnosti z hľadiska zákona o ochrane spotrebiteľa a Obchodného zákonníka."
"Cítil som sa veľmi dobre v príjemnej spoločnosti. Seminár splnil moje očakávania s jeho obsahom som spokojný, dozvedel som sa veľa nových a dôležitých vecí, aj takých, o ktorých som dovtedy nevedel. Na tie, ktoré som si potreboval objasniť, som dostal konkrétnu odpoveď. Kladne hodnotím aj prednášku p. lektorky a diskusiu s tým spojenú."
Harmonogram školenia: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese
Harmonogram:
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 11:30 prednáška
11:30 – 12:00 obed
12:00 – 13:30 prednáška
Lektor školenia: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese
Mgr. Eva Braxatorisová
Advokátka, ktorá už počas štúdia nadobudla skúsenosti v komerčnej sfére v pozícii vedúcej projektov a riadenia marketingových spoločností. Po absolvovaní právnej praxe vo verejnej správe vykonáva od roku 2009 advokátsku prax samostatne. Je držiteľkou licencie mediátorky na riešenie sporov mimosúdnou cestou, pravidelne publikuje a vedie semináre,…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.