Obsah školenia: AI vo verejnom obstarávaní
AI vo verejnom obstarávaní
Cieľ vzdelávania: Porozumieť možnostiam a limitom využitia AI v procesoch verejného obstarávania z pohľadu zákona a európskej regulácie.
Nosné témy:
- Automatizácia hodnotenia ponúk a rozhodovanie.
- AI ako predmet obstarávania – špecifikácia, zmluvné podmienky, interoperabilita.
- Transparentnosť a nediskriminácia pri AI nástrojoch.
- Compliance s AI Act v kontexte VO.
Workshop: VO a AI v praxi
Cieľ vzdelávania: Ukázať praktické využitie AI v reálnych VO procesoch a identifikovať miesta pre optimalizáciu.
Nosné témy:
- Identifikácia oblastí vhodných na AI automatizáciu.
- Príklady a modelové situácie – obstarávanie softvéru, služieb, AI riešení.
Komu je určený
všetkým záujemcom o danú problematiku
Harmonogram
28. 10. 2025, 24.4.2026 - 9:00 – 11:15
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 11:15 - prednáška
04. 11. 2025, 28.4.2026 - 9:00 – 13:00
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 13:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: AI vo verejnom obstarávaní
JUDr. Juraj Tkáč PhD.
Juraj Tkáč je spoluzodpovedný za oblasť verejného obstarávania. Je spoluautorom publikácií Zákon o verejnom obstarávaní – komentár, Zákon o verejnom obstarávaní – veľký komentár, spoluautorom publikácií Judikatúra Súdneho dvora EÚ vo veciach verejného obstarávania a Judikatúra vo veciach ochrany osobných údajov, autorom monografie Aplikácia FIDIC…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
24.4. – 28.4.2026
ONLINE
JUDr. Juraj Tkáč PhD.
320 Eur
24.4. – 28.4.2026
Bratislava
JUDr. Juraj Tkáč PhD.
320 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.




