Webinár

WEBINÁR: Bezproblémové vedenie účtovníctva v čase krízy

Na webinári vám predstavíme jednoduchý, ale efektívny a bezpečný model odskúšaný v praxi na viacerých firmách - ako poskytovať služby bez prerušenia.

Obsahová náplň

  • Zrozumiteľná definícia pojmov (napr. čo je elektronická komunikácia)
  • Definícia požiadaviek zo strany klientov aj zo strany účtovníkov
  • E-učtovníctvo - univerzálny model (konkrétne príklady)
  • Proces komunikácie klient - účtovník
  • Otázky a odpovede

Komu je určený

Webinár je určený ekonómom, majiteľom, konateľom a účtovníkom.

Časový harmonogram

HARMONOGRAM WEBINÁRA:

  • 9:00 - 12:00 - prednáška
  • 12:00 - 13:00 - obedová prestávka
  • 13:00 - 15:00 - prednáška

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.