Seminár

10 trendov v employer brandingu a brandingu pre rok 2022

Svet po Covide nie je ani zďaleka v normále.
Dokonca aj nový normál sa neustále definuje.
Vo svete je nedostatok surovín, ktorý prehlbuje krízu, zdražovanie, a nedostatok zamestnancov, ktorých podmienky sa neustále menia.

Obsahová náplň

1. Od manažovania zamestnanca v práci k manažovaniu zamestnanca v živote

2. Mentálne zdravie sa stáva normálom, prichádza na rad finančné zdravie, spoločnosť, politika, kritické myslenie

3. Znovuobnovenie dôvery je kľúčom k všetkému

4. Branding - strácajú zamestnanci vďaka home officu a väčšej flexibilite vzťah k značke zamestnávateľa?

5. Flexibilita miesta (home office) je už štandardom - blíži sa doba flexibility času

6. Bezpečnosť, IT a regulácia sú čoraz dôležitejšie

7. Nedostatok ľudí vedie k požičiavaniu ľudí a rovnakým platom pre mužov aj ženy

8. Potreba vzdelávania a workshopov dostáva iný rozmer

9. Customer championship je nový štandard

10. Ako vám v týchto časoch vie pomôcť sila vašej značky vo vnútri organizácie a navonok?

Komu je určený

Seminár je určený všetkým záujemcom o danú problematiku.

Časový harmonogram

HARMONOGRAM:

8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:00 - prednáška

Lektor

Termíny a miesto konania

K tomuto semináru nie sú v súčasnej dobe vypísané žiadne termíny. O novo vypísaných termínoch Vám radi napíšeme, pokiaľ nám necháte kontakt.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.