Dashöfer eNoviny Semináre Konferencie Blog
 +421 905 299 299

Telefonická komunikácia so zákazníkom

Popis

Seminár vás naučí profesionálne komunikovať v telefonickom styku nielen so svojimi klientmi. Zdokonaľte sa v riadení telefonického rozhovoru. Naučte sa s nami vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu a využívať prvky neverbálnej komunikácie, ktoré Vám pomôžu zvládnuť aj ten najťažší telefonát.

Komu je určený

Pracovníkom zákazníckych centier, telemarketingu, tí, pre ktorých je telefonovanie pracovnou náplňou, všetkým, ktorí potrebujú zvládnuť telefonickú komunikáciu na vysokej úrovni

Obsahová náplň

  • Základná typológia osobnosti a prejavy v telefonickom styku.
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania.
  • Verbálna komunikácia a jej sila.
  • Komunikačné bariéry, predchádzanie nedorozumeniam.
  • Aktívne počúvanie, umenie klásť otázky, zvládnutie námietok.
  • Asertívne techniky komunikácie.
  • Zvládanie emócií a stresu počas telefonovania.
  • Efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru.
  • Špecifiká komunikácie cez telefón.
  • Poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im.
  • Dohovorenie si osobného stretnutia.
  • Telefonický biznis.
  • Konkrétne scenáre, ktoré Vám pomôžu dosiahnuť to, čo potrebujete.
DátumMiestoCena  
7.12. – 8.12.2017Vysoké Tatry450 EUR + DPHPrihlásiť sa

Na tomto seminári sa stretnete s pojmami ako

telefon, komunikacia, telefonovanie, telefonicka komunikacia, workshop, trening, telefonicky kontakt, telefonicky rozhovor

Lektor

Mgr. Eva Martinovičová

Vyštudovala farmáciu, následne pracovala 15 rokov ako manažérka na rôznych pozíciách vo farmaceutických spoločnostiach. Počas svojej praxe úspešne viedla projekty a tímy a rozvíjala potenciál ich členov. Ako koučujúca manažérka si uvedomila významnosť koučingu, ako nástroja pri rozvoji a dosahovaní cieľov. Rozhodla sa preto koučinug venovať

Časový harmonogram

1. deň

  • 8.30 – 9.00  registrácia účastníkov
  • 9.00 – 12.30  prednáška
  • 12.30 – 13.15  obed
  • 13.15 – 16.00  prednáška a diskusia

2. deň

  • 9.00 – 12.30  prednáška
  • 12.30 – 13.15  obed
  • 13.15 – 16.00  prednáška a diskusia


Od januára 2014 je Centrum vzdelávania členom Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých v Slovenskej republike.



*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Táto operácia je dostupné len pre prihlásených užívateľov.
Registrujte sa tu.
Zdielať na FacebookuZdielať na TwitteruZdielať na Linked InZobraziť QR kód
This is a QR Code

Ďalšie semináre lektora: