Dashöfer eNoviny Semináre Konferencie Blog
Videotutorial

Školenie internetového marketingu

Popis

Internetový marketing nie je len bannerová reklama. Možno poznáte pojmy ako SEO, reklama vo vyhľadávačoch, alebo e-mail marketing. Ak chcete vedieť, ktorý z týchto nástrojov je pre Váš web najefektívnejší, príďte na naše školenie. Pomôžeme Vám zorientovať sa v problematike.

Komu je určený

manažérom, konateľom, pracovníkom menších firiem, všetkým záujemcom o problematiku

Obsahová náplň

Úvodná časť

  • Výhody a nevýhody internetového marketingu v porovnaní s klasickým marketingom.
  • Efektivita v internetovom marketingu.
  • Branding a/vs výkonová reklama.

Výkonová reklama

  • Základné ciele výkonovej reklamy.
  • Up-selling a cross-selling.
  • Konverzia, konverzné pomery a ich výpočty.
  • Výpočet maximálneho nákladu na konverziu.

Vyhodnocovanie návštevnosti z online reklamy

  • Pohľadom marketéra.
  • Využitie Google Analytics.
  • Plánovanie reklamy.

Nástroje internetového marketingu

  • Plošná reklama.
  • Bannerová slepota.
  • Čo majú a nemajú užívatelia internetu radi.
  • Ceny bannerov a veľkosti rozpočtov.
  • Čo ovplyvňuje úspešnosť.
  • Miery preklikov pri banneroch.

Textová reklama

  • Search marketing.
  • Prednostné výpisy a zápisy v katalógoch a ako ich vybrať.
  • Optimalizácia pre vyhľadávače a ako poznať, že je v poriadku.
  • Linkbuilding – ciele a metódy.
  • PPC reklama.
  • Špecializované vyhľadávače.
  • Analýza kľúčových slov.

Vlastné webové stránky

  • Ciele webu.
  • Čo robí web obchodne úspešným.
  • Dôveryhodnosť webu.

E-mail marketing

  • Pošlite šikovný e-mail – nie viac e-mailov.
  • Ako zvýšiť úspešnosť.

 

Obsah emailmarketingu

  • Základy e-mail marketingu.
  • Vzťah so zákazníkmi.
  • Databáza.
  • (Ne)vhodný obsah.
  • Copywriting.
  • Testovanie predmetu, obsahu správy, personalizácia.
  • Analyzovanie výsledkov.
  • Spam a legislatíva.
DátumMiestoCena  
8.6.2016Bratislava185 EUR + DPHPrihlásiť sa
2.8.2016Bratislava185 EUR + DPHPrihlásiť sa
4.10.2016Bratislava185 EUR + DPHPrihlásiť sa
8.11.2016Bratislava185 EUR + DPHPrihlásiť sa

Lektor

Ing. Martin Drdák

Vo svojej spoločnosti Consultee, s.r.o. pracuje ako konzultant v oblastiach emailmarketing, SEO, ecommerce, social media marketing, .... V roku 2000 bol pri vzniku ticketportal.sk, kde písal prvé riadky kódu tohto známeho webového projektu, následne prešiel cez pozície analytika, projektového vedúceho k manažerským pozíciám. Internetový marketing vidí nielen z pohľadu markertéra ale aj pohľadu ITíka, pričom tieto dva svety vie spojiť. Consultee, s.r.o. okrem dennodennej konzultačnej činnosti pre rôzne veľkých klientov, prevádzkuje niekoľko eshopov, preto sú prezentované informácie vždy aktuálne a priamo z praxe.

Časový harmonogram

  • 8.30 – 9.00  registrácia účastníkov
  • 9.00 – 11.00  prednáška
  • 11.00 – 11.15  prestávka na občerstvenie
  • 11.15 – 13.00  prednáška a diskusia



Od januára 2014 je Centrum vzdelávania členom AIVD.

Od roku 2013 sme vzdelávacou inštitúciou uchádzajúcou sa o akreditáciu programov ďalšieho vzdelávania ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky.

*Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Táto operácia je dostupné len pre prihlásených užívateľov.
Registrujte sa tu.
Referencie:

"Bola som veľmi spokojná, pán lektor ostal aj po samotnej prednáške, aby mi vysvetlil veci, o ktoré som ho poprosila. Zaujali ma hlavne sociálne siete a google adwards+analysis."  (E.S. - HIMEX PLUS, s.r.o.)

"Spokojný s prejavom aj kompetenciami. Spokojnosť aj s odpoveďami na otazky." (Š.R. - Europur, s.r.o.)

"Otvorenosť, znalosť a skúsenosti, jednoduché vysvetlenie." (Š.R. - Europur, s.r.o.).

Ďalšie semináre lektora: