Dashöfer eNoviny Semináre Konferencie Blog
Videotutorial

Školenie internetového marketingu

Popis

Internetový marketing nie je len bannerová reklama. Možno poznáte pojmy ako SEO, reklama vo vyhľadávačoch, alebo e-mail marketing. Ak chcete vedieť, ktorý z týchto nástrojov je pre Váš web najefektívnejší, príďte na naše školenie. Pomôžeme Vám zorientovať sa v problematike.

Komu je určený

manažérom, konateľom, pracovníkom menších firiem, všetkým záujemcom o problematiku

Obsahová náplň

Úvodná časť

  • Výhody a nevýhody internetového marketingu v porovnaní s klasickým marketingom.
  • Efektivita v internetovom marketingu.
  • Branding a/vs výkonová reklama.

Výkonová reklama

  • Základné ciele výkonovej reklamy.
  • Up-selling a cross-selling.
  • Konverzia, konverzné pomery a ich výpočty.
  • Výpočet maximálneho nákladu na konverziu.

Vyhodnocovanie návštevnosti z online reklamy

  • Pohľadom marketéra.
  • Využitie Google Analytics.
  • Plánovanie reklamy.

Nástroje internetového marketingu

  • Plošná reklama.
  • Bannerová slepota.
  • Čo majú a nemajú užívatelia internetu radi.
  • Ceny bannerov a veľkosti rozpočtov.
  • Čo ovplyvňuje úspešnosť.
  • Miery preklikov pri banneroch.

Textová reklama

  • Search marketing.
  • Prednostné výpisy a zápisy v katalógoch a ako ich vybrať.
  • Optimalizácia pre vyhľadávače a ako poznať, že je v poriadku.
  • Linkbuilding – ciele a metódy.
  • PPC reklama.
  • Špecializované vyhľadávače.
  • Analýza kľúčových slov.

Vlastné webové stránky

  • Ciele webu.
  • Čo robí web obchodne úspešným.
  • Dôveryhodnosť webu.

E-mail marketing

  • Pošlite šikovný e-mail – nie viac e-mailov.
  • Ako zvýšiť úspešnosť.

 

Obsah emailmarketingu

  • Základy e-mail marketingu.
  • Vzťah so zákazníkmi.
  • Databáza.
  • (Ne)vhodný obsah.
  • Copywriting.
  • Testovanie predmetu, obsahu správy, personalizácia.
  • Analyzovanie výsledkov.
  • Spam a legislatíva.
DátumMiestoCena  
2.8.2016Bratislava185 EUR + DPHPrihlásiť sa
4.10.2016Bratislava185 EUR + DPHPrihlásiť sa
8.11.2016Bratislava185 EUR + DPHPrihlásiť sa

Lektor

Ing. Martin Drdák

Vo svojej spoločnosti Consultee, s.r.o. pracuje ako konzultant v oblastiach emailmarketing, SEO, ecommerce, social media marketing, .... V roku 2000 bol pri vzniku ticketportal.sk, kde písal prvé riadky kódu tohto známeho webového projektu, následne prešiel cez pozície analytika, projektového vedúceho k manažerským pozíciám. Internetový marketing

Časový harmonogram

  • 8.30 – 9.00  registrácia účastníkov
  • 9.00 – 11.00  prednáška
  • 11.00 – 11.15  prestávka na občerstvenie
  • 11.15 – 13.00  prednáška a diskusia



Od januára 2014 je Centrum vzdelávania členom AIVD.

Od roku 2013 sme vzdelávacou inštitúciou uchádzajúcou sa o akreditáciu programov ďalšieho vzdelávania ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky.

*Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Táto operácia je dostupné len pre prihlásených užívateľov.
Registrujte sa tu.
Zdielať na FacebookuZdielať na TwitteruZdielať na Linked InZobraziť QR kód
This is a QR Code
Referencie:

"Bola som veľmi spokojná, pán lektor ostal aj po samotnej prednáške, aby mi vysvetlil veci, o ktoré som ho poprosila. Zaujali ma hlavne sociálne siete a google adwards+analysis."  (E.S. - HIMEX PLUS, s.r.o.)

"Spokojný s prejavom aj kompetenciami. Spokojnosť aj s odpoveďami na otazky." (Š.R. - Europur, s.r.o.)

"Otvorenosť, znalosť a skúsenosti, jednoduché vysvetlenie." (Š.R. - Europur, s.r.o.).

Ďalšie semináre lektora: