Dashöfer eNoviny Semináre Konferencie Blog
 +421 905 299 299

Vysielanie zamestnancov do EÚ - súvisiace povinnosti

Popis

Vysvetliť povinnosti zamestnávateľov pri vysielaní a oboznámiť účastníkov seminára s možnosťami vysielania  z pohľadu európskeho a slovenského pracovného práva, ako aj práva sociálneho zabezpečenia. 

Komu je určený

mzdárom, personalistom, majiteľom, konateľom

Obsahová náplň

Právny rámec, definícia vyslania v rámci EÚ, súvisiace povinnosti

- Novela Zákonníka práce súvisiaca s vysielaním
- Povinnosti domáceho zamestnávateľa pri vyslaní
- Zákon o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní
- Povinnosti hosťujúceho zamestnávateľa
- Nelegálne zamestnávanie a zákaz prijať službu

Poskytovanie služieb, voľný pohyb služieb a jeho limity

- Čo je to voľný pohyb služieb
- Kedy sa nejedná o voľný pohyb služieb, ale o usadenie a súvisiace povinnosti
- Medzinárodný prenájom pracovnej sily a poskytnutie služby

Druhy, spôsoby a formy vysielania v slovenskom pracovnom práve

- Pracovné cesty, dočasné pridelenie, výkon práce v zahraničí, pravidelné pracovisko...
- Koncernové vysielanie a rozdiel medzi zahraničnou pracovnou cestou a vyslaním
- Nároky na cestovné náhrady

Minimálne pracovné a oznamovacie podmienky v hostiteľskej krajine

- Povinnosť garantovať zamestnancom minimálne pracovné podmienky
- Minimálna mzda poskytovaná podľa predpisov hostiteľského štátu
- Doklady, ktoré musí mať vyslaný pracovník so sebou

Pracovné podmienky a príklady vysielania do jednotlivých štátov EÚ

- Rakúsko, Francúzsko, Nemecko a pod.
- Sankcie za nesplnenie notifikačných povinností

Sociálne zabezpečenie pri vysielaní

- Vysielanie
- Súbežne vykonávaná činnosť vo dvoch alebo viacerých štátoch
- Výnimka
- Formuláre A1

DátumMiestoCena  
4.10.2017Bratislava165 EUR + DPHPrihlásiť sa
22.11.2017Bratislava165 EUR + DPHPrihlásiť sa

Na tomto seminári sa stretnete s pojmami ako

zamestnanec, právny rámec, zákonník, zamestnávateľ, pracovné právo, služby, pracovné podmienky, mzda

Lektor

JUDr. Alena Huťanová

Po tom, ako absolvovala právo na univerzite, získala pracovnú pozíciu podnikovej právničky, poradcu riaditeľa, neskôr sa uplatnila ako vedúca personálneho oddelenia vo verejnej správe SR, vo viacerých bankách i obchodných spoločnostiach. V súčasnosti je konateľkou spoločnosti, ktorá sa venuje personálnemu poradenstvu a pracovnému právu.

JUDr. Terézia Maděřičová

Na začiatku svojej kariéry pracovala ako podniková právnička s pracovnou náplňou postihujúcou všetky oblasti práva. Zúčastnila sa ako členka pracovného tímu na príprave viacerých novelizácií Zákonníka práce a súvisiacich právnych predpisov. V súčasnosti sa venuje predovšetkým personálnemu a pracovnoprávnemu poradenstvu. Tréningy a semináre,

Časový harmonogram

  • 8.30 – 9.00  registrácia účastníkov
  • 9.00 – 11.00  prednáška
  • 11.00 – 11.15  prestávka na občerstvenie
  • 11.15 – 14.00  prednáška a diskusia



Od januára 2014 je Centrum vzdelávania členom Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých v Slovenskej republike.



*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Táto operácia je dostupné len pre prihlásených užívateľov.
Registrujte sa tu.
Zdielať na FacebookuZdielať na TwitteruZdielať na Linked InZobraziť QR kód
This is a QR Code

Ďalšie semináre lektora: